środa, 15 czerwca 2016

Niezwykły bukiet




Niezwykły bukiet


Jestem właśnie po wielce udanym Festiwalu Pięknej Książki w Rzeszowie. Dla mnie jako wystawcy to przedsięwzięcie męczące ale satysfakcjonujące. Poza prezentacją swojego wydawnictwa mogłam, jak to przy okazji podobnych targów, zakupić kilka ciekawych książek i uczestniczyć w interesujących spotkaniach z autorami. Gościem festiwalu był m.in. Stanisław Nicieja autor „Kresowej Atlantydy”, znawca kuchni Robert Makłowicz oraz Kora i Kamil Sipowicz, którzy wydali właśnie książkę o swoich zwierzętach „Ramona, Mila, Bobo i pięćdziesiąt sześć innych zwierząt”. On napisał teksy, ona je znakomicie zilustrowała. Polecam!






W związku z festiwalem nie miałam zbyt wiele czasu na przygotowanie kolejnego wpisu. Pokażę więc Wam bukiet kwiatów z mojego stoiska (Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu) wykonany przez znakomitą rzeszowską graficzkę Krzysztofę Lachtarę. Ta niepozorna, ale bardzo rezolutna starsza pani jest jedną z najbardziej znanych graficzek w Polsce i Europie oraz… posiadaczką niezwykłego ogrodu z setkami różnych unikatowych roślin. Na moją prośbę zgodziła się wykonać bukiet na stoisko festiwalowe. Wzbudził on wielkie zainteresowanie, wszyscy się przy nim fotografowali, a nawet telewizyjnych wywiadów udzielali przy nim autorzy. 

Bukiet jako tło dla bestselleru tego festiwalu - książki "Był wśród nas Święty" Jerzego Fąfary




Pani Krzysia nie była by sobą gdyby nie opisała dokładnie nazwy każdego z kwiatów bukietu – na zdjęciu karteczka z „instrukcją”.




Dodaje jeszcze kilka reprodukcji z grafikami pani Krzysztofy Lachtary – jak widać jej twórczość i jej zamiłowanie do roślin idą w parze.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz